Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě "e-shop Anaya" firmy Biofond s.r.o. (dále jen "prodávající") provozovaném na internetových stránkách www.anaya.cz.

Způsob objednání


Pro nákup v e-shopu ANAYA není nutná žádná registrace. Po vyplnění objednávkového listu a jeho potvrzení se zobrazí stránka se žádostí o vyplnění osobních údajů zákazníka, které jsou nezbytné pro správné vyřízení objednávky. Po jejich vyplnění a potvrzení se objeví rekapitulace objednávky a pokud vše souhlasí, zákazník objednávku odešle. Na obrazovce bude úspěšné odeslání objednávky potvrzeno. 
Osobní údaje zákazníka, které jsou nutné k vyřízení objednávky (tj. jméno, příjmení, adresa pro dodání zboží, e-mail či telefonický kontakt)  jsou určeny výhradně pro potřebu prodávajícího. Nebudou poskytnuty žádným jiným osobám či institucím.
Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka v okamžiku zaplacení zboží.
Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil/ -a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Ceník a expirace zboží


V e-shopu ANAYA je u každého produktu uvedena doporučená maloobchodní cena vč. DPH. 

Zboží dodá prodávající zákazníkovi za cenu platnou v okamžiku odeslání objednávky (tj. když se po odeslání objednávky objeví potvrzení "Vaše objednávka byla úspěšně odeslána.") Prodávající si vyhrazuje právo na změny cen, o kterém však budou zákazníci vždy dopředu informováni. 

Prodávající zaručuje minimální exspirační dobu zaslaného zboží (tj. minimální trvanlivost produktů) 6 měsíců. 

Dodací podmínky

Zboží zasíláme pouze na území České Republiky. Pro zasílání zboží využíváme služby České pošty a.s. "Balík do ruky" a "Balík na poštu". 
Objednávku zpracujeme a odešleme (tj. předáme České poště) nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího přijetí. Tj. zásilku nebo oznámení České pošty o uložení zásilky by měl zákazník obdržet nejpozději do 7 kalendářních dnů od data objednání zboží (tato doba závisí na rychlosti dodání Českou poštou).
Pokud bude některé zboží vyprodáno, prodávající bude zákazníka informovat.
Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně dobírky poštovné a balné v plné výši, tj. 121,- Kč.
Česká pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující VŽDY zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem České pošty protokol o poškození. 

Platba za zboží


Zboží je zasíláno na dobírku nebo po on-line platbě. Poštovné a balné činí 110,- Kč + DPH. Při objednávce nad 2.000,- Kč vč. DPH hradí poštovné a balné prodávající.


Reklamace

V případě reklamace se prosím obracejte přímo na spol. Biofond s.r.o., Koperníkova 1490/11, Praha 2 - Vinohrady, tel. 602 258 488,607 171 732, popř. e-mail anaya@anaya.cz. Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí. Samotné zboží ani originální obal zboží nesmí být poškozeny. Celá částka za zásilku, kterou zákazník uhradil při jejím převzetí, bude po dohodě s prodávajícím zákazníkovi vrácena. 

Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Nárok na reklamaci prodávající vyhodnotí a pokud bude uznán, reklamaci do 14 dnů vyřídí.

Provozovatel e-shopu Anaya: 
Biofond s. r.o., Koperníkova 1490/11, Praha 2 - Vinohrady, Czech Republic.

Společnost je zapsána Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 190159. 
Bankovní spojení: Raiffeisen banka, číslo účtu: 6870270001/5500.

Společnost Biofond s.r.o. si vyhrazuje právo na možnost výskytu chybně uvedených cen, a to jak v tištěných médiích (nabídkových letácích a katalozích), tak zde na webových stránkách. Případné chybně uvedené ceny opravíme co nejdříve po zjištění chyby.